Site-ul www.alegrialife.ro, denumit în continuare “Alegria Life”, este deținut și administrat de ASOCIATIA SPORTIVA ALEGRIA SIBIU, denumit în continuare ”Vânzător”, având următoarele date de identificare: CIF 32518605, cu sediul în Str. Oştitii, Nr.4, Ap.14, Sibiu, România.
1. TERMENI
Vânzător – ASOCIATIA SPORTIVA ALEGRIA SIBIU – denumit in continuare Alegria Life sau vanzator.
Site/Website – domeniul www.alegrialife.ro și subdomeniile acestuia.
Cumpărător – persoană fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un cont în site și efectuează o comandă.
Vizitator – persoană fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care vizitează site-ul, accesează anumite informaţii fără a se înregistra. Vizitarea site-ului implică acceptarea politicii de confidenţialitate.
Utilizator/User/Membru – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.
Cont – secțiunea din site formată din adresă de e-mail, o parole şi/sau alte informaţii personale care permite cumpărătorului transmiterea comenzii, accesarea bunurilor și serviciilor și care conține informații despre client/cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (comenzi, facturi fiscale, garanții bunuri, etc.).
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe site.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv abonamentele, documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, vumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.
Conținut/documente – toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin mijloace electronice.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, transmis electronic (e-mail sau SMS).
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către Alegria Life, cumpărătorului.ş
2. CONTURI, PRODUSE SI SERVICII
2.1. Conturi de membru
Orice persoană care dorește să devină membru trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani sau mai mult.
Conţinutul adresat copiilor poate fi accesat de aceştia doar sub atenta supraveghere a parinţilor/tutorilor legali.
2.2. Produse si servicii
Alegria Life pune la dispoziţia utilizatorilor anumite bunuri si/sau servicii conta cost.
Pentru achizitionarea unui bun/serviciu cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la dată plasării Comenzii. Alegria Life nu este responsabil pentru informațiile furnizate în mod incorect.
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului.
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- Neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului a tranzacției, în cazul plății online;
- Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Alegria Life, în cazul plății online;
- Datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
- În cazul în care un serviciu/produs nu poate fi livrat de către vânzător.
3. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR
3.1. Modificari ale site-ului si/sau a serviciilor
Toate serviciile oferite pot suferi modificari fara notificare prealabila.
Alegria Life îşi rezervă dreptul de a:
- Modifica orarul claselor LIVE oricand. Modificarea orarului si informatiilor afisate pe site sunt considerate suficiente pentru informarea cumparatorului.
- Modifica sau şterge (temporar sau permanent) website-ul sau orice parte a acestuia fără a anunţa, iar dvs. acceptaţi faptul că Alegria Life nu poate raspunde in niciun fel pentru asemenea modificări sau ştergeri;
- Modifica, şterge sau întrerupe orice software, serviciu sau promoţie (inclusiv, dar fără a se limita la, orice preverderi, părţi, licenţe, preţuri), aşa cum sunt promovate pe acest website în orice moment, fără a anunţa, iar dvs. acceptaţi faptul că Alegria Life nu poate raspunde in niciun fel pentru asemenea modificări sau ştergeri;
- Modifica sau întrerupe orice voucher promoţional de reducere sau cod de cupon de reducere în orice moment cu anunţ prealabil, iar dvs. acceptaţi faptul că Alegria Life nu poate raspunde pentru asemenea modificări sau ştergeri.
3.2. Restrictionari
Pentru protejarea sa ori a celorlaţi utilizatori/colaboratori, Alegria Life poate lua orice masuri pe care le consideră necesare cum ar fi (dar fără a se limita la):
- Steargă orice conţinut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală, care conține viruși, texte vizând diverse campanii de promovare, scrisori în lanț, mail-uri în masă sau orice altă formă de spam.
- Ia orice măsuri consideră necesare pentru protejarea intereselor sale ori ale celorlalţi utilizatori.
- Restricționarea accesului clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Alegria Life.
- În oricare dintre aceste cazuri, clientul/cumpărătorul se poate adresa Alegria Life, la adresa office@alegriasibiu.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
3.3. Despagubiri
Alegria Life își rezervă dreptul de a fi despăgubit sau absolvit, împreună cu angajații și agenții săi, de orice răspundere sau taxă legală, stricăciune, pierdere, cost și orice altă cheltuială în relaţie cu revendicările sau acţiunile aduse împotriva Alegria Life, apărute în urma oricărei încălcări de către dvs. a Termenilor şi Condiţiilor sau a altor responsabilităţi născute din utilizarea acestui website.
4. DREPTURILE DE AUTOR
Drepturile de Proprietate Intelectuală asupra acestui website şi a materialelor publicate sau accesibile pe website aparţin Alegria Life sau licenţiatorilor săi.
Website-ul, materialele publicate sau accesibile pe website, precum şi Drepturile asupra Proprietăţii Intelectuale inerente nu pot fi copiate, distribuite, publicate, licenţiate, folosite sau reproduse în niciun fel (în afară de măsura strict necesară pentru accesarea şi utilizarea acestui website).
Vânzătorul garantează utilizatorului / clientului / cumpărătorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în oricare altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor Alegria Life, fără acordul scris al acesteia.
Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii nici unei persoane.
5. FACTURARE, PLATI SI LIVRARE
Prețurile bunurilor/serviciilor afișate în cadrul site-ului www.alegrialife.ro includ T.V.A. Prețul, modalitatea de plată și livrare sunt specificate pentru fiecare bun/serviciu.
Vânzătorul va emite către cumpărător o factură electronica pentru bunurile/serviciile livrate. Cumpărătorul este responsabil fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Facture se emite exclusiv în format electronic şi este adaugată în contul cumpărătorului.
Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său şi de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont. Cumpărătorul poate sa acceseze contul sau şi sa gestioneze facturile sale cum doreşte. În cazul în care apar probleme cu afişarea informaţiilor te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@alegriasibiu.ro.
Datele cardului de plată ale clientului/utilizatorului/cumpărătorului nu vor fi accesibile vânzătorului și nici nu vor fi stocate de către Alegria Life.
Pentru motive de securitate a tranzacțiilor clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex. să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
În cazul plăților online vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul.
Site-ul nostru poate conține informații, texte, date, grafice, fotografii, ilustrații, opere de artă, nume, logo-uri, mărci comerciale, mărci de servicii și informații despre Alegria Life și informații generale sub formă de documente/informatii/continut. Conţinutul acestui site web este pur informativ, nu poate fi considerat ca recomandare şi nu ar trebui luat în considerare pentru luarea de decizii.
Achiziția unui abonament oferă clientului/cumpărătorului accesul imediat la materialele online publicate în cadrul platformei Alegria Life, acces limitat în timp de durata abonamentului. Accesul la serviciile achiziționate va fi efectiv doar după confirmarea plății contravalorii acestora.
6. POLITICA DE COOKIES
Website-ul nostru folosește cookie-uri. Detalii cu privire la modul cum folosim cookie-urile sunt afişate în documentul privind Politica de Confidenţialitate.
Prin continuarea navigării şi utilizării site-ului sunteti de accord cu politica noastră de confidenţialitate.
7. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Anumite date cu caracter personal sunt colectate prin intermediul website-ului www.alegrialife.ro.
Detaliile privind prelucrarea acestor date cu caracter personal sunt disponibile în Politica de Confidențialitate.
Prin transmiterea oricăror date cu caracter personal prin intermediul pe site-ul nostru web, sunteți de acord că aceste date vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii noastre de Confidențialitate.
8. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
Termenii și Condițiile de față sunt guvernate de şi formulate în acord cu legea din România.
Eventualele litigii apărute între Alegria Life și clienți / cumpărători/utilizatori se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competențe din Municipiul Sibiu.
9. GARANTII SI RETURNARE
9.1. Garantia Alegria Life
Legea în vigoare oferă oricărui cetățean dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță în termen de 14 zile de la încheierea acestuia, fără alte costuri în afară celor prevăzute de lege.
Această prevedere nu se aplică insa si în cazul serviciilor de care clientul/cumpărătorul beneficiază imediat și integral, al celor cu conținut digital, nefurnizate pe suport material sau personalizate în mod clar pentru client/cumpărător, așa cum sunt serviciile oferite de www.alegrialife.ro.
Cu toate acestea, Alegria Life oferă posibilitatea clientului să ceară și să primească banii înapoi în termen de 30 de zile de la prima sa achiziție de abonament indifferent de motiv. Aceasta reprezinta GARANTIA Alegria Life.
În cazul în care clientul dorește să i se restituie banii înapoi, trebuie ca în termen de 30 zile de la plata abonamentului să trimită o solicitare scrisă în acest sens pe adresa office@alegriasibiu.ro.
Solicitarea trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru validarea returnării banilor:
- Să fie trimisă în termen de 30 zile de la plata abonamentului
- Să conțină numele, prenumele, adresa de email asociată contului său pe www.alegriasibiu.ro.
- Un extras de cont, care să conțină confirmarea codului său IBAN (fără nicio altă informație legată de solduri și tranzacții bancare) și să valideze astfel că este deținătorul de drept al acelui cont bancar.
După transmiterea acestei solicitări, Alegria Life va returna clientului contravaloarea abonamentului achiziționat în termen de 15 zile lucrătoare de la momentul solicitării primite de la client. Alegria Life va returna contravaloarea abonamentului platit, nu şi eventuale comisioane sau taxe aferente tranzacţiei/tranzacţiilor indifferent de tipul acestora.
Modalitatea de restituire va fi prin transfer bancar, din contul ASOCIATIA SPORTIVA ALEGRIA SIBIU către contul furnizat de către client în solicitarea sa, sau prin returnare direct pe card în cazul în care este posibil.
Prevederile de returnare sunt valabile DOAR la prima achiziție pe www.alegrialife.ro, nu și la reînnoirea de abonamente.
Clientul nu va avea dreptul de retragere după expirarea celor 30 zile de la momentul primei achiziții. Astfel, dacă clientul vrea să renunțe la un abonament după expirarea celor 30 zile menționate mai sus, vânzătorul nu va restitui suma plătită de acesta.
9.2. Returnare in caz de indisponibilitate servicii
În cazul în care un produs/serviciu comandat nu este disponibil, vânzătorul va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.
10. LIMITAREA RASPUNDERII
a. Raspunderea Alegria
Website-ul este distribuit pe baza „aşa cum este” şi „ atat cat este disponibil” fără garanţie de niciun fel.
În limita impusă de lege, Alegria Life nu va fi trasă la răspundere pentru pierderi indirecte sau rezultate sau pentru pierderi de orice fel (incluzând, dar nelimitându-se la, pierderi de afaceri, de oportunităţi, de date, de profituri), ce rezultă din sau în legătură cu folosirea website-ului.
Alegria Life nu oferă nicio garanţie că funcţionarea website-ului va fi fără întrerupere, disponibilă sau fără erori, că defectele vor fi corectate sau că website-ul sau serverul care îl face disponibil sunt lipsite de viruşi sau orice alte elemente ce pot fi dăunătoare sau distructive.
Utilizatorii/clienții/cumpărătorii sunt de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propriul risc.
Utilizatorul/clientul/cumparatorul este de acord ca este singurul responsabil pentru siguranta si sanatatea sa si a celor din jur atunci cand utilizeaza orice serviciu sau facilitate oferita de Alegria Life. Alegria Life nu este sub nicio forma raspunzatoare pentru moartea sau accidentarea personală ca rezultat al neglijenţei Alegria Life, a angajaţilor sau a agenţilor săi.
Vânzătorul nu garantează și nu asigură acuratețea, veridicitatea, caracterul complet sau incomplet al informațiilor prezentate pe site. Vânzătorul nu poate răspunde și nu poate fi tras la răspundere pentru nicio pierdere sau prejudiciu cauzat ca urmare a încrederii sau neîncrederii în informațiile difuzate pe site sau transmise prin orice alte mijloace.
Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării contului, și este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.
b. Limitarea raspunderii din punct de vedere medical
Utilizarea serviciilor oferite de Alegria Life de către orice client/utilizator/cumparator se face pe proprie răspundere.
Vă recomandăm să aveţi acceptul medicului pentru orice activitate fizică pe care o faceţi.
Prin utilizarea serviciilor şi facilităţilor disponibile pe www.alegriasibiu.ro, utilizatorul îşi asumă explicit că este apt din punct de vedere fizic, psihic şi medical pentru a beneficia de serviciile oferite de Alegria Life sau partenerii săi. Alegria Life nu poate fi trasă la răspundere pentru nicio dauna directa sau indirecta, vătămare, accidentare, stress emotional sau orice alt prejudiciu de orice natură pe care utilizatorul le poate avea în urma utilizării serviciilor oferite prin intermediul www.alegrialife.ro
c. Limitarea răspunderii – accesare conţinut pentru copii
Accesarea conţinutului pentru copii se va face de către aceştia doar sub atenta supraveghere a unui părinte/tutore legal.
Părintele/tutorele legal este singurul răspunzător pentru siguranţa, sănatatea şi integritatea fizică, psihică sau de altă natură minorului.
Alegria Life vă recomandă să aveţi acceptul medicului pentru orice activitate fizică pe care o fac minorii.
Alegria Life nu poate fi trasă la răspundere pentru nicio dauna directa sau indirecta, vătămare, accidentare, stress emotional sau orice alt prejudiciu de orice natură pe care minorii le pot avea în urma utilizării serviciilor oferite prin intermediul www.alegrialife.ro
d. Link-uri către alte site-uri
www.alegrialife.ro include linkuri către website-urile terţilor, care sunt controlate şi conduse de alţii.
Orice link spre un alt website nu este o recomandare a acestui website, iar dvs. luaţi la cunoştinţă acest fapt şi sunteţi conştienţi de faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru conţinutul sau pentru disponibilitatea acestor website-uri.
11. MARKETING
Utilizatorii au posibilitatea să se aboneze la buletine informative de tip newsletter.
Newsletter-ele Alegria Life pot fi transmise prin ntermediul unui serviciu propriu sau prin intermediul partenerilor specializați și agreați de vânzător.
Utilizatorul poate renunţa oricând la buletinele informative de tip newsletter astfel:
- Prin contactarea vânzătorului în acest sens.
- Prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la vânzător.
Renunțarea la primirea de newsletter-e nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document. Promoțiile efectuate de Alegria Life cad sub incidența legii OG. Nr 99/2000 și acestea pot suferi modificări în funcție de campaniile de marketing implementate.
12. ACCEPTAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
Termenii și Condițiile împreună cu alte documente la care se face referire expres în Termeni și Condiții includ întreaga înţelegere dintre dvs. și Alegria Life în legătură cu utilizarea website-ului.
Orice explicaţie orală sau informare orală dată de vreuna dintre cele două părţi nu poate altera interpretarea Termenilor şi Condiţiilor.
Prin acceptarea acestor Termenil şi Condiţii sunteţi de acord că nu veţi avea nicio cale de atac cu privire la orice falsă reprezentare ce nu a fost exprimată expres în aceşti Termeni şi Condiƫii.
13. ACTUALIZAREA TERMENILOR ŞI CONDIŢIILOR
Este posibil să fie necesar să revizuim în viitor acești Termeni și Condiții.
În cazul în care modificăm Termenii și Condițiile, vom publica Termenii și Condițiile revizuite pe website și vom semnala versiunea actualizată modificând data „Ultimei actualizări”.
După data la care Termenii și Condițiile actualizate intră în vigoare, accesarea website-ului nostru va reprezenta acceptarea de către dvs. a respectivilor Termeni și Condiții actualizate.
–
Ultima actualizare: 20.11.2020